23 Δεκ 2008

Αυτά είναι concept...αυτά είναι παραγωγές !!!

Μπορεί κάποιος να μου λύσει μια απορία παρακαλώ ?

Ποιο σαίνι επικοινωνιολόγος πρότεινε στο υπουργείο Οικονομικών να τρέξει το παρακάτω σποτ με πρωταγωνίστρια την κυριούλα η οποία με ένα και μόνο video κατάφερε να γίνει η πιο αντιπαθητική νοικοκυρούλα σε χρόνο ρεκόρ?



Είναι δυνατόν ? Βασικά δεν βρίσκω άλλη εξήγηση ... απο το συγκεκριμένο απλά να είναι η εκδίκηση του Αλογοσκούφη προς τον Καραμανλή γιατί τον κρατάει ακόμα υπουργό Οικονομικών.

" Γιατί πρόεδρα όλοι οι υπόλοιποι (Βουλγαράκηδες, Κεφαλογιάννηδες, Ρουσσόπουλοι) να κάθονται και να ξεκουράζονται οσαν τους μέρμηγκες αφού τσίμπησαν και αυτοί το μερτικό τους και έχεις τον κο Αλογοσκούφη να σου ετοιμάζει προυπολογισμούς ?"


Αφού έτσι και αλλιώς βλέπεις δεν τα πάει καλά με τους αριθμούς...τι άλλο πρέπει να κάνει για να στο/μας αποδείξει ?


Να μου πεις...έχει κάποιον άλλο να βάλει στην θέση του ?

Φυσικά και όχι αλλά δεν είναι θέμα δικό μου αυτό...

Όπως δείχνουν τα πράγματα ούτε του ντρουντρούλη είναι γιατί ούτε και τώρα δείχνει να έχει καταλάβει πλήρως και εις βάθος την κατάσταση.

Καλή χώνεψη προθυπουργάρα μου...Προχώρα καλά πας.

ΥΓ. Γεννάνε και οι περισσότερες φίλες μου αυτή την περίοδο...τυχερά τα παιδιά δεν λέω...όλα έτοιμα θα τα βρουν...Τα βλέπω όμως με την κουκούλα και την πέτρα να βγαίνουν από το μαιευτήριο και κατευθείαν Σύνταγμα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: