1 Δεκ 2008

Stuck in Athens # Cut 001

Την προηγούμενη εβδομάδα (του post) και πιο συγκεκριμένα την Πέμπτη 27 Nοεμβρίου 2008 καθώς πήγαινα στο 4ο GGD (Girls Geek Dinner), μου έτυχε κάτι πολύ προτότυπο και σπάνιο...

Χρησιμοποίησα, την Εθνική οδό Αθηνών Λαμίας με κατέυθυνση προς Πειραιά για να κατέβω στο κέντρο...Σκέφτηκα να μην χρησιμοποιήσω την Κηφισίας γιατί α) θα έχει standard κίνηση αλλά και β) δεν μου περίσσευαν 200 € για το πρόστιμο του δακτυλίου που σχεδόν σίγουρα θα έτρωγα (ατομικό ρεκόρ προστίμου ΚΟΚ σε 2 ώρες στο κέντρο της Αθήνας 320 € και 2 κλήσεις...judge foryouself).

Anyways καθώς κατέβαινα αυτό τον ογκόλιθο της μηχανικής οδοποιίας (για την Εθνική οδό λέω) βλέπω μπροστά μου χιλιάδες κόκκινα λαμπάκια...

Σκέφτομαι τι είναι πάλι τουτ...Νάναι κανένας προτότυπος Χ-τικος στολισμός...Προχωράω και αντιλαμβάνομαι ότι θα αργήσω για ακόμα μια φορά στο GGD (έχει link παραπάνω) γιατί είχα μπροστά μου σχεδόν το 1/5 των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Αθήνα.

Και εκεί που έψαχνα τα ΚοντακτΣ να βρω ποιον πάλι θα πάρω να μιλήσω, μου ήρθε...Κάθε φορά που θα είμαι σε μποτιλιάρισμα θα γράφω σε video το τραγούδι που ακούω εκείνη την ώρα με την μποτιλιαρισμένη εικόνα του έξω κόσμου, και θα το σηκώνω εδώ. (ούτε εδώ βάζω link γιατί είναι ανούσιο).

Επιπλέον θα δίνω και το σχετικό στατιστικό...

856 μέτρα σε 04:25 λεπτά...Καθόλου άσχημα για αρχή !

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φαντάσου να το έκανες κάθε μέρα...

Elias είπε...

Ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω !!!